Black Friday er en oplagt mulighed for at sætte ekstra fokus på jeres fordele gennem LogBuy og dermed skabe endnu mere værdi for medarbejderne.
Mange af vores partnere kører særlige kampagner i forbindelse med Black Week, og ved at
synliggøre disse for jeres medarbejdere kan I øge brugen af jeres fordelsprogram og sikre, at medarbejderne får mest muligt ud af én af årets største shopping dage.
I dette blogindlæg vil du få inspiration til, hvordan du kan sikre, at jeres medarbejdere ikke går glip af de særlige kampagner.
Skab synlighed: Del de mest relevante fordele med medarbejderne
For at medarbejderne får mest muligt ud af jeres LogBuy-fordele, kan I starte med at kommunikere dagen og budskabet tydeligt:
Det er Black Friday – se derfor hvilke ekstra fordele I kan få gennem vores aftale med Visma
LogBuy.
I kan også gøre kommunikationen mere målrettet ved at udvælge de kampagner, der er særligt relevante under Black Week, og dele dem direkte med medarbejderne. Det kan I f.eks. gøre via:
- Slack/Teams
- Opslag på personaleportalen
- Interne nyhedsbreve
Et lille håndplukket overblik over populære kategorier gør det langt nemmere for medarbejderne at navigere i de mange tilbud på Black Friday.
Hvad går medarbejderne oftest efter? Hold øje med disse kategorier
Selvom Black Friday er en af årets største dage hos LogBuy, ser vi stadig klare tendenser i, hvilke kampagner medarbejderne klikker mest på.
Elektronik og gadgets
Et af de mest efterspurgte områder, hvor kombinationen af kampagner og LogBuy-rabatter giver markante besparelser hos bl.a. Sony, Elgiganten og Samsung.
Rejser, ophold og oplevelser
Black Week er en oplagt periode til at planlægge oplevelser til det kommende år. Her finder I gode kampagner hos bl.a. Apollo og andre rejse- og oplevelsespartnere.
Livsstil, gavekort og fitness
I november ser vi en tydelig tendens i kategorier relateret til jul og til forberedelserne til det nye år. Her vil der ofte være stærke kampagner inden for velvære, mode og sport.
Ved at fremhæve netop disse kategorier kan I skabe ekstra relevans og øge medarbejdernes brug af jeres fordele.
Brug Black Friday til at styrke medarbejderoplevelsen
Black Friday handler ikke kun om gode tilbud – det er også en unik mulighed for at gøre
medarbejderne mere bevidste om jeres LogBuy-fordele. I kan bl.a. bruge dagen til at:
- Øge kendskabet til jeres LogBuy-program
- Få flere medarbejdere til at logge ind og aktivere deres fordele
- Understrege, at virksomheden ”giver mere” gennem attraktive personalegoder
Guid medarbejderne til appen og funktionenerne
Under Black Friday og Black Week kører mange samarbejdspartnere både online- og
butikskampagner. Opfordr derfor medarbejderne til at:
- Downloade og bruge LogBuy-appen
- Aktivere ”Nearby” for at finde lokale fordele
- Søge efter Black Week-tilbud i de mest populære kategorier
Jo nemmere det er at finde fordelene, desto større værdi får medarbejderne ud af jeres aftale.
En stærk mulighed for at øge engagementet
Black Friday er en oplagt anledning til at fremhæve, hvad jeres medarbejderfordele faktisk kan. Ved aktivt at kommunikere relevante tilbud og opfordre til brug af appen kan I markant øge engagementet og sikre, at jeres LogBuy-aftale skaber endnu større værdi for medarbejderne.