Indkøbsportalen til alle virksomheder
Som virksomhed har du sikkert ofte ønsket en købekraft som de helt store, så du kunne købe ind i mængder, der udløser mærkbare rabatter. Men det kan du nu!
Vi har nemlig forhandlet rabatterne for dig og en masse andre virksomheder ligesom din, så vi samlet set opnår den eftertragtede købekraft.
Vi har samlet det hele på Visma LogBuy Business, og her finder du rabataftaler på stort set alt, du behøver til din virksomhed - lige fra biler og brændstof til madordning og kaffe - hele virksomhedens indkøbsportal.
Spar tid og penge på indkøb til din virksomhed
Køb ind blandt de bedste leverandører i markedet. Vi har rabataftaler inden for stort set alle kategorier af varer, som du løbende kan få brug for til din virksomhed. Nedenfor kan du få en forsmag på, hvad der venter dig, når du har fået adgang.
.png?width=960&height=2600&name=Untitled%20design%20(65).png)
Prøv de første 14 dage gratis!
Vi er så sikre på, at du vil få glæde af Visma LogBuy Business, at vi gerne vil forære dig de første 14 dage helt gratis og uforpligtende. Eneste krav er, at du har en virksomhed, eller står for indkøb på din arbejdsplads.
Normalpris: 199 kr. pr. måned ex. moms.
Hvorfor vælge Visma LogBuy Business?
Udover de åbenlyse fordele ved at købe ind med rabat kan du med ro i maven blive kunde hos os, da vi har næsten 20 års erfaring med forhandling af rammeaftaler til fordel for både private forbrugere og virksomheder. Du slipper for besværet og tidsrøveren ved at forsøge selv.
Måske kender du allerede vores Visma LogBuy fordelsportal, hvor vores kunders ansatte, som medarbejdergode, frit kan gøre brug af vores mange rabataftaler til fx Zalando, Tivoli, Aarstiderne, HelloFresh, FarFetch, Havehandel.dk, Cotonshoppen og mange flere. Vores kunder tæller mere end 300 af de største virksomheder og kommuner i landet.
Vi er en del af Visma-koncernen, som er Nordens største software-virksomhed med en omsætning på 15 mia. DKK og 15.000 ansatte.
Købekraft som de største virksomheder
Er du fx en håndværksmester med et mindre kontor og en håndfuld svende, der kører ud på opgaver, så kan du bl.a. spare penge på brændstof, billeje, værkstedsregninger, kontorartikler og -indretning, mad og kaffe, elektronisk signatur, telefoner og headset.
Vi har forhandlet rabatterne til dig!
De bedste leverandører
Vi går efter velkendte og professionelle leverandører og partnere, så du er sikret en troværdig handel og produkter af god kvalitet på attraktive vilkår.
Med vores indkøbsportal finder du alt hvad du behøver for at drive din virksomhed optimalt.
Så du ikke spilder tiden på at afsøge markedet selv.
Din nye indkøbsportal
Start altid hos os, så du sikrer dig en besparelse, og køb derefter dine varer direkte hos leverandøren. Enkelhed med stor værdi!
Indkøbsportalen skal være dit første stop på indkøbsrejsen - find rabatten hos os og køb hos leverandøren.
Over 20 års erfaring
Hos Visma LogBuy har vi over 20 års erfaring med at forhandle rammeaftaler med førende leverandører. Vi bruger vores erfaring og netværk til at sikre de bedste aftaler til netop din fordel.
Brug os som din nye indkøbsassistent eller endda indkøbschef, så er du sikker på at du altid handler til de bedste priser.
Alt samlet ét sted!
Rabataftaler inden for alle de kategorier, du har mest brug for, såsom elektronik, rekruttering, rejser, forsikring, værktøj, kontorartikler og brændstof
Book en demo
Vi vil meget gerne vise dig vores løsning og fortælle, hvordan det hele fungerer. På bare 15 minutter giver vi dig en rundvisning online, så du kan se, om det er noget for dig. Vi rådgiver dig om, hvordan du får mest ud af løsningen, og du har lejlighed til at stille spørgsmål.
Klik og book din tid herunder med det samme!