Forbedre kundefastholdelse og tillid med loyalitetsprogrammer

Loyalitetsportal – Styrk kundeloyaliteten

Fasthold dine eksisterende og tiltræk nye kunder med en loyalitetsportal, der samtidig også løfter dit brand.

Skab kundeloyalitet med loyalitetsportalen

Ejer du en virksomhed, så ved du allerede at kundeloyalitet er altafgørende for at opretholde en velfungerende forretning. Det er udfordrende at engagere kunderne på en meningsfuld måde, hvilket kan resultere i at kunden mister loyalitet for virksomheden.

Kundeloyalitet er noget der skabes mellem kunden og virksomheden, det er derfor vigtigt at give  kontinuerlige positive kundeoplevelse i form af små fordelagtige incitamenter eller belønninger. Det kunne blandt andet være en loyalitetsportal. 

Glade kunder = sund forretning

Kundeloyalitet skaber et godt fundament for din forretning, da de ofte er billigere at fastholde end at skulle ud og bruge penge på at finde nye kunder. 

Det resulterer i at din virksomhed på sigt skal bruge færre penge på marketing, da loyale kunder er god reklame for virksomheden. De er med til at give forretningen et godt ry, samtidig med at de markedsfører virksomheden med mund til mund reklame til potentielle nye kunder. 

 

  

 

vism-removebg-preview-2
14-1
Kopi af Unavngivet (300 × 300px) (300 × 200px) (3)
Kopi af Unavngivet (300 × 300px) (300 × 200px) (2)
5-1
2-3
Kopi af Unavngivet (300 × 300px) (300 × 200px)
1-3
7-1
4-1
8
intec-removebg-preview
2-Feb-24-2023-02-11-34-2351-PM
Speaky-removebg-preview
12

Hvorfor stræbe efter loyale kunder?

Fokus på forbedring af kundeloyalitet er vigtigt da det er med til at styrke kundernes følelse af tilfredshed og holder dem interesseret i at komme tilbage og handle hos virksomheden.
 
For at skabe loyale kunder er det vigtigt at give kunden noget ud over det sædvanlige, noget de ikke forventede. På den måde føler de sig værdsat og din virksomhed vil have et godt omdømme blandt deres venner og kolleger. Det vil skabe en konkurrence fordel for virksomheden og øge opmærksomheden af deres brand. 

Uden en loyalitetsløsning, du risikerer at dine kunder vælger konkurrenten, da de er mere tilknyttet til dem eller ikke har nogen speciel præference.

 

Hvordan fungerer loyalitetsportalen?

En loyalitetsportal er en webportal, der kan tilbydes til kunder for at belønne deres loyalitet og support. Portalen indeholder blandt andet rabatter og konkurrencer dine kunder kan bruge. Loyalitetsportalen gør det også muligt for virksomheden selv at kunne lave og skræddersy portalen til netop deres kunder. 

Visma LogBuy tilbyder en loyalitetsportal til virksomheder, der ønsker at skabe en god relation til deres kunder. 

Med LogBuy Loyalitetsportal kan din forretning udover at tilbyde dit eget produkt eller service, også tilbyde rabatter fra Danmarks største fordelsportal til dine kunder.   

Book en kort demo

Gør dine kunder mere loyale allerede idag!

Kopi af Unavngivet (300 × 300px) (300 × 200px) (3)