Skip to content

Dit brand i fokus

Loyalitetsportalen

Ejer du en virksomhed, så ved du allerede, at kundeloyalitet er altafgørende for at opretholde en velfungerende forretning. Det er udfordrende at engagere kunderne på en meningsfuld måde, hvilket kan resultere i, at kunden mister loyalitet for virksomheden.

Kundeloyalitet er noget, der skabes mellem kunden og virksomheden. Det er derfor vigtigt at give kontinuerlige positive kundeoplevelser i form af små fordelagtige incitamenter eller belønninger.
Det kunne blandt andet være en loyalitetsportal. 

LPLoyalitetsportal
anchor

Hvordan fungerer en loyalitetsportal?

Din kundloyalitet med Loyalitetsportalen

En loyalitetsportal er en webportal, der kan tilbydes til kunder for at belønne deres loyalitet og support. Portalen indeholder blandt andet rabatter og konkurrencer dine kunder kan bruge. Loyalitetsportalen gør det også muligt for virksomheden selv at kunne lave og skræddersy portalen til netop deres kunder. 

Visma LogBuy tilbyder en loyalitetsportal til de virksomheder, der ønsker at skabe en god relation til deres kunder. 

Med Visma LogBuy Loyalitetsportal kan din forretning, udover at tilbyde dit eget produkt eller service, også tilbyde rabatter fra Danmarks største fordelsportal til dine kunder. 

Vil du høre mere? Skriv dig op via formularen og bliv kontaktet i dag! 

LPIkon-1-1

Uden et loyalitetsprogram risikerer du at:

Din virksomhed mister potentielle kunder

Det er sværere at holde på de nuværende kunder

Din konkurrent får bedre omtale blandt kunder

Nuværende tilbud er ikke relevante for dine kunder
LPIkon-2

Andre loyalitetsprogrammer giver ikke muligheden for:

At ramme netop din kundegruppe

Lave skræddersyet indhold til portalen

Få dine egne produkter, konkurrencer og promotionskoder på fordelssiden

Konkurrencefordel for virksomheden

Hvorfor stræbe efter loyale kunder?

Fokus på forbedring af kundeloyalitet er vigtigt, da det er med til at styrke kundernes følelse af tilfredshed og holder dem interesseret i at komme tilbage og handle hos virksomheden.
 
For at skabe loyale kunder er det essentielt at give kunden noget ud over det sædvanlige - noget de ikke forventede. På den måde føler de sig værdsat og din virksomhed vil have et godt omdømme blandt deres kolleger og venner. Det vil skabe en konkurrencefordel for virksomheden og øge opmærksomheden af deres brand.

Uden en loyalitetsløsning risikerer du, at dine kunder vælger konkurrenten, da de er mere tilknyttet til dem eller ikke har nogen speciel præference.

LPBRAND-LOYALITET

Dig & dine kunder i fokus

Loyalitet til dit brand

Skab en unik og personlig oplevelse for dine kunder med en skræddersyet loyalitetsportal. Ved at opbygge langsigtede forhold skaber du meningsfulde og performing kunderelationer, som kan give en positiv effekt på din forretning. Investér i en loyalitetsportal og lad dine kunder føle sig værdsatte og engagerede.
LPkonkurrencefordel

En konkurrencefordel der øger din virksomheds omsætning

Fordele ved  Loyalitetsportalen

Med en loyalitetsportal styrker du båndet mellem din virksomhed og dine kunder ved at belønne deres loyalitet, hvilket øger engagementet og giver værdi for begge parter. Ved at analysere kundeadfærden på portalen får du en bedre forståelse af dine kunders præferencer, behov og ønsker.

Dette giver dig en enestående mulighed for at målrette din marketing mere effektivt og skabe kampagner, der virkelig taler til dine kunder. 

LPcustomer-lifetime

Fasthold dine kunders interesse og handel

Højere customer lifetime value med Loyalitetsportalen

Øg kundeengagementet og fasthold dine kunder i længere tid ved at investere i en personaliseret loyalitetsportal. Skab unikke kundeoplevelser ved at skræddersy loyalitetskampagner, som vil skille sig ud fra mængden. Tilbyd meningsfulde rabatter og belønninger til dine kunder, som vil tilskynde dem til at blive ved med at handle hos dig. 
 
Ved at opbygge stærke kunderelationer og fastholde eksisterende kunder kan du potentielt spare på markedsføringsomkostninger og øge din virksomheds omsætning på længere sigt.
TOP_PHONE_SCREENINDKØBSPORTAL_FP

Det basale fundament

Glade kunder = sund forretning

Kundeloyalitet skaber et godt fundament for din forretning, da de ofte er billigere at fastholde end at skulle ud og bruge penge på at finde nye kunder.
 
Det resulterer i, at din virksomhed på sigt skal bruge færre penge på marketing, da loyale kunder er god reklame for virksomheden. De er med til at give forretningen et godt ry, samtidig med de markedsfører virksomheden med mund til mund reklame til potentielle nye kunder. 
LPEr-det-dig_-1

Mange virksomheder får allerede gode resultater.
Er din den næste?

  • Flexible muligheder, afmeld når du vil
  • Skræddersyet aftale efter dit behov
  • Nem og hurtig opsætning