Skip to content

Hvad betyder det for mig som kunde?

 

Dine eksisterende leverandøraftaler forbliver uændrede, og dine nuværende vilkår er garanteret som minimum. Vi forventer dog forbedringer i form af bedre priser og vilkår som følge af den øgede samlede volumen.

 

Som en del af Visma får I nu adgang til hele 16 nye leverandøraftaler, der står klar til at skabe værdi for jeres virksomhed fra dag ét.

1d1d6a73af4

... Men det stopper ikke her

Som en del af Visma LogBuy får du nu adgang til en lang række nye fordele. Læs om dem her

LogBuy rabatportal

 

I får også adgang til vores eksklusive LogBuy Suite, hvor alle jeres medarbejdere kan nyde godt af over 2800 forskellige rabataftaler. Det betyder, at besparelserne ikke kun gavner virksomheden, men også hver enkelt medarbejder, uanset om det drejer sig om rejser, mode, oplevelser mm.

 

Læs mere → 

Bruttolønsordninger

Derudover får I adgang til attraktive bruttolønsordninger, som er designet til at give jeres medarbejdere markante og håndgribelige fordele. Disse ordninger åbner op for en verden af muligheder, hvor jeres medarbejdere kan købe Apple-produkter og andre elektroniske enheder til yderst fordelagtige priser. 

 

Læs mere →

Firmatelefon


Som noget helt nyt, kan I nu også lease firmatelefoner og computere. Denne fleksible løsning er skræddersyet til at sikre, at jeres medarbejdere altid har adgang til det nyeste og mest effektive udstyr. Med denne leasingaftale kan I forvente en imponerende besparelse på op til 20% efter blot to år.

 

Læs mere →

Book et møde

Lær os at kende

 
Kort sagt forbliver alt det samme i forhold til den daglige drift, men nu med flere muligheder for at spare penge og skabe værdi for både virksomhed og medarbejdere.
Har du spørgsmål, eller andre ting du vil vende angående dette nye samarbejde?
 
Book et møde ved at udfylde formularen. 

Lad os forsøge at svare på det meste relevante

 

Hvilken betydning har ændringerne for mine eksisterende leverandøraftaler?

Nej, fremover vil du modtage dine loginoplysninger via e-mail, som giver dig direkte adgang til den enkelte leverandørs platform. Dette svarer til den proces, du ville følge, hvis du handlede direkte med leverandøren.

Jeg har glemt min adgangskode til en leverandør. Hvad gør jeg?

Da vi ikke længere administrerer adgangskoder, skal du kontakte den respektive leverandørs kundeservice eller din faste account manager direkte for at nulstille din adgangskode.

Vil mine omkostninger stige?

Nej, der er ingen fordyrende ændringer i dine omkostninger forbundet med dit medlemskab.

Hvad sker der med min bonus?

Du vil fortsat optjene loyalitetsbonus hos de bonusgivende leverandører.

Hvilke fordele får jeg som medlem?

Som medlem af Dansk Indkøb, der nu er en del af Visma, får du adgang til en lang række nye fordele, herunder:
  • Flere leverandøraftaler inden for B2B-segmentet.
  • Endnu bedre rabatter på eksisterende og nye aftaler.
  • Mulighed for adgang til en bred vifte af personalegoder

Kan man stadig logge på direkte fra platformen?

Nej, fremover vil du modtage dine loginoplysninger via e-mail, som giver dig direkte adgang til den enkelte leverandørs platform. Dette svarer til den proces, du ville følge, hvis du handlede direkte med leverandøren.

Er det stadig min faste kontaktperson hos Dansk Indkøb jeg kan få fat på?

Ja - det er stadig de samme som i kender:

 

Pelle Sørensen på: pelle.sorensen@visma.com / 3094 8890.
Mark Pedersen på: mark.pedersen@visma.com / 3094 8888.